Bliv klædt på til at dække OK24 på det offentlige område

Vil du høre FAOS’ bud på, hvordan overenskomstforhandlingerne på det offentlige område i 2024 kommer til at forme sig? Og hvor du kan finde relevante informationer om OK24, når forhandlingerne er i gang?

FAOS inviterer journalister, presse- og kommunikationsmedarbejdere til presseseminar mandag den 11. december kl. 10.00-11.30 om de forestående overenskomstforhandlinger på det offentlige område.

Derudover præsenteres FAOS’ OK24 temaside, hvor du under forhandlingerne kan finde et dagligt presseresumé, fakta og analyser om forhandlingerne.

Hvornår: Mandag 11. december kl. 10.00- 11.30

Program:

10.00 Morgenkaffe og croissant

10.15 Velkomst

10.25 Introduktion til FAOS’ temaside om OK24
Informationskoordinator Mikkel Krogh

10.30 Præsentation af FAOS’ optaktsrapport til OK24
Nana Wesley Hansen og Mikkel Mailand

11.00 Spørgsmål fra salen

Vi forventer at slutte senest 11.30

Der er desværre lukket for tilmeldinger, da der ikke er flere pladser.

Tilmelding senest torsdag den 7.12. Der er begrænset plads, så tøv ikke med at tilmelde dig!

Med venlig hilsen,
FAOS

Seminaret foregår på Københavns Universitets CSS, Øster Farimagsgade 5, Økonomisk Institut lokale 35.3.13. (Se kort)