Hjernens funktionelle organisation og reorganisering: Implikationer for pædagogikken
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Standard
Hjernens funktionelle organisation og reorganisering : Implikationer for pædagogikken. / Mogensen, Jesper.
In: Cursiv, No. 11, 2013, p. 33-58.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Hjernens funktionelle organisation og reorganisering
T2 - Implikationer for pædagogikken
AU - Mogensen, Jesper
PY - 2013
Y1 - 2013
KW - Det Samfundsvidenskabelige Fakultet
KW - pædagogik
KW - neural organisation
KW - reorganisering
KW - plasticitet
KW - kognition
KW - REF-modellen
KW - indlæring
KW - sprog
KW - problemløsning
KW - neuropædagogik
KW - modulorganisering
KW - konnektionistiske netværk
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 33
EP - 58
JO - Cursiv
JF - Cursiv
SN - 1901-8878
IS - 11
ER -
ID: 61632918