Webinar om fremtidens arbejdsmarked i Norden

Hvordan ser fremtidens arbejde i Norden ud? Hvem bliver vinderne og taberne, og hvad betyder udviklingen for de nordiske arbejdsmarkedsmodeller? Hør bl.a. Anna Ilsøe og Trine P. Larsen, når de sammen med andre nordiske forskere giver bud på fremtidens arbejdsmarked i de nordiske lande.

13.00 - 13.10 Välkomna!
Moderator: Maria Norbäck, föreståndare, WE

13.10 - 13.35 Fremtidens arbeidsliv – utfordringer for de nordiske arbeidslivsmodellene.
Kristin Alsos, forskningsledare vid Fafo, Norge

13.35 - 14.00 >Digital Transformations of work - change and continuity in the Nordics
Bertil Rolandsson, docent i sociologi, Göteborgs universitet, Sverige

14.00 - 14.10 Paus

14.10 - 14.35 Non-standard work in the Nordics before and after the corona crisis: Troubled waters under the still surface
Anna Ilsøe & Trine Pernille Larsen, docenter i sociologi och forskare vid FAOS - Employment Relations Research Centre, Köpenhamns universitet, Danmark

14.35 - 14.50 Avslutande diskussion

Webinaret er på engelsk og gratis.

Tilmeld dig her

Læs mere om arrangementet her