Webinar: Tid til at stemple ud af fabrikken?

Gør det os mere eller mindre produktive at arbejde hjemmefra? Er det sværere at være leder, når dine medarbejdere sidder et andet sted? Og hvordan påvirker forandringerne og afstanden til kollegerne den enkelte medarbejders mentale sundhed?

Det kan du blive klogere på, når Det Samfundsvidenskabelige Fakultet og DJØF inviterer til en samtale om, hvordan vi kan bruge corona-erfaringerne til at gentænke vores arbejdsvaner, så de bliver bedre - for produktiviteten, for samfundsøkonomien og for den enkeltes trivsel.

Webinaret har blandt andet fokus på disse spørgsmål:
Hvad har 2020 lært os om at arbejde sammen hver for sig?
Hvilke løsninger har vi fundet frem til?
Hvad fungerede, og hvad gjorde ikke?
Hvordan kan vi bruge det til at bygge et bedre arbejdsmarked for samfundet og den enkelte, nu – og i fremtiden?

Paneldeltagere:
- Steen E. Navrbjerg, lektor i sociologi, FAOS
- Sara Gundelach Vergo, formand for
DJØF Offentlig
- Maria Hald, direktør Public Sector,
Microsoft Danmark

Steen E. Navrbjerg står bag en stor undersøgelse af erfaringerne med virtuel ledelse under corona-nedlukningen.Undervejs i samtalen vil du således blive præsenteret for forskningsindspark, der giver et indblik i nogle af arbejdets mange bundlinjer: Produktiviteten, samfundsøkonomien og den enkeltes velvære.

Moderator:
Mikkel Vedby Rasmussen, dekan v. Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, KU.

Eventet foregår den 5. november kl. 16-17. Det er gratis og foregår online via Zoom.

Læs mere og tilmeld dig her