Webinar: Atypisk beskæftigede og innovative policy responses

FAOS afholder et online frokostwebinar den 1. juli kl. 12:00-13:30 om atypisk beskæftigede og innovative policy responses. På Webinaret præsenterer Trine P. Larsen og Anna Ilsøe de første resultater fra forskningsprojektet Breakback, som undersøger atypisk beskæftigede og deres forhold til fagbevægelsen. Projektet giver eksempler på danske fagforeningers innovative policy responses med henblik på at sikre løn og arbejdsvilkår blandt forskellige grupper af atypisk beskæftigede.

Dagsorden:

12:00-12:10: Velkomst af Anna Ilsøe og Trine P. Larsen

12:10-12:25: Atypisk beskæftigelse- nye tendenser på arbejdsmarkedet (Trine P. Larsen, Københavns Universitet)

12:25- 12:45:  Policy responses, case 1: Hilfr-aftalen (Anna Ilsøe, Københavns Universitet)

12:45- 13:05: Policy responses, case 2: HK freelance bureau (Trine P. Larsen, Københavns Universitet)

13:05- 13:30:  Debat - next steps

13:30: Webinaret afsluttes

Tilmeld dig webinaret 'Policy lab: Atypisk beskæftigede og innovative policy responses'

Læs mere om Breakback projektet